منوها

استاد جوانه جمالی

آخرین بروزرسانی یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
165
(4/1)
استاد جوانه جمالی

استاد جوانه جمالی

آخرین بروزرسانی یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
استاد جوانه جمالی از اساتید خطوط لاتین هستند. تخصص اصلی ایشان خط کاپرپلیت که از خطوط اصیل انگلیسی ست می باشد.

استاد جوانه جمالی


خط اصلی: کاپرپلیت

تخصص ها: مبانی پایه هنرهای تجسمی

برگزاری دوره های تخصصی خط لاتین

تدوین و نشر کتاب جامع آموزش خط لاتین

ایده پرداز و خلاق در خوشنویسی و کالیگرافی  لاتین

 

توضیحات بیشتر:

سال ۸۴ یادگیری خوشنویسی فارسی نستعلیق و شکسته نستعلیق شروع مسیر هیجان‌انگیز فراگیری هنر خوشنویسی برای من بود  و به مدت ۱۰سال این هنر را در سبک‌های خوشنویسی فارسی ادامه دادم.

در میانه مسیر یادگیری خوشنویسی فارسی، با خوشنویسی لاتین آشنا شدم و ظرافت‌ها و تنوع این سبک از هنر خوشنویسی توجه من را به خود جلب کرد. انعطاف‌پذیری فضای هنر خوشنویسی لاتین باعث شد که در سبک‌های متنوعی از جمله کرسیو، مدرن کالی‌گرافی و کاپرپلیت سال‌ها به تمرین و یادگیری پیشرفت ادامه دهم و از ابزارهای گوناگونی مانند خودکار، براش و قلم فلزی برای خوش‌نویسی در فضاهای مختلفی مانند خوش‌نویسی روی پارچه، شیشه، دیوارنویسی و ... استفاده کنم.

از ۵ سال گذشته به شکل حرفه ای و مداوم تدریس سبک‌های متنوع خوشنویسی لاتین را شروع کردم و نگارش کتاب "پیوسته نویسی انگلیسی به شیوه کِرسیو" نتیجه تجربه‌های به دست‌ آمده من در زمینه خوشنویسی لاتین است که بصورت رسمی به چاپ رسیده است و عناوین دیگری از کتاب‌های آموزشی هنر خوشنویسی نیز در دست نگارش می‌باشد.

محتواهای مرتبط

طراحی منوی کافه در ایرانمال
93

طراحی منوی کافه در ایرانمال

All we have
81

All we have

آیت الکرسی
239

آیت الکرسی

Don't dwell in the past
128

Don't dwell in the past

تگ ها

فروشگاه به نام هنر
مرجع فروش آثار اصیل خوشنویسی

به نام هنر، بستری آنلاین برای سفارش آثار اصیل خوشنویسی است که با هدف گسترش این هنر فاخر در سال 1395 پا به عرصه اینترنت گذاشت. پذیرش سفارش و فروش آثار خوشنویسی ماموریت اصلی این سایت می باشد و در این راستا با ارائه فرمی بسیار کاربرپسندانه، پذیرای سفارش خوشنویسی شما هنردوستان عزیز می باشد.

هم اکنون "به نام هنر" با تیمی از هنرمندان بنام کشور به ارائه آثار خوشنویسی متفاوت به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، روسی و ژاپنی می پردازد.


تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه به نام هنر محفوظ است
Copyright 2022 - 2024, Benamehonar. All rights reserved