منوها

ابراز خرسندی مشتریانمان

آخرین بروزرسانی چهارشنبه 19 مرداد 1401
326
(4/1)
ابراز خرسندی مشتریانمان

ابراز خرسندی مشتریانمان

آخرین بروزرسانی چهارشنبه 19 مرداد 1401
در این بخش نظرات مشتریانمان درخصوص خدمات دریافتی از ما را خواهید خواند. تصاویر ارائه شده در این بخش کاملا مستند هستند

مشتری مداری و تکریم مشتری از جمله مواردی است که تنها با ارائه کیفیت مطلوب قابل دستیابی است. گروه هنری "به نام هنر" از ابتدا با این نگاه شروع به کار کرد که اگر خود ما جای مشتری بودیم چه انتظاری از یک کالا و اثر هنری خوب داشتیم؟

 یک به یک انتظارات و توقعات خودمان را مکتوب کردیم و سپس نظر سایر متخصصین این حوزه را جویا شدیم تا کسب و کاری باشیم درخور توجه و شایسته ی انتخاب هنردوستان سراسر میهنمان. ما به درستی می دانیم بقای کسب و کار ما در گرو رضایتمندی یکایک مشتریان ماست و ناراحتی حتی یک مشتری به منزله تنزل در فروش و نقص در کسب و کارمان به حساب می آید. وظیفه ی خود می دانیم که پس از ارسال محصولات و آثار درخواستی ، نظر تک تک مشتریان خود را جویا شویم تا در صورت نقص و یا اشکال پیش آمده آن را برطرف نماییم و درصدد جبران برآییم و در صورت تایید نظر مشتریانمان هم قوتی برای خودمان باشد و هم آن را برای سایرین به نمایش بگذاریم تا با اطمینان بیشتری اقدام به سفارش خود نمایند. به امید اینکه یکایکمان در  انجام هرکاری برای دیگران ابتدا خود را جای آنها بگذاریم و سپس بهترینی را که در توان داریم به مرحله ی انجام برسانیم.

تصاویر زیر شاهد مثالی است از نظرات مشتریان به نام هنر:

 

 

 


  گروه هنری "به نام هنر" از ابتدا با این موضوع شروع به کار کرد که اگر خود ما جای مشتری بودیم چه انتظاری از یک کالا و اثر هنری خوب داشتیم؟


 

جهت سفارش خوشنویسی متن مورد نظر خود کلیک فرمائید


جهت مشاهده آثار بیشتر کلیک نمایید

محتواهای مرتبط



تگ ها

نظرات کاربران

ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
فروشگاه به نام هنر
مرجع فروش آثار اصیل خوشنویسی

به نام هنر، بستری آنلاین برای سفارش آثار اصیل خوشنویسی است که با هدف گسترش این هنر فاخر در سال 1395 پا به عرصه اینترنت گذاشت. پذیرش سفارش و فروش آثار خوشنویسی ماموریت اصلی این سایت می باشد و در این راستا با ارائه فرمی بسیار کاربرپسندانه، پذیرای سفارش خوشنویسی شما هنردوستان عزیز می باشد.

هم اکنون "به نام هنر" با تیمی از هنرمندان بنام کشور به ارائه آثار خوشنویسی متفاوت به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، روسی و ژاپنی می پردازد.


تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه به نام هنر محفوظ است
Copyright 2022 - 2024, Benamehonar. All rights reserved