منوها

خرید کادو (هدیه) شب یلدا

آخرین بروزرسانی چهارشنبه 19 مرداد 1401
431
(4/1)
خرید کادو (هدیه)  شب یلدا

خرید کادو (هدیه) شب یلدا

آخرین بروزرسانی چهارشنبه 19 مرداد 1401
ما چه پیشنهاد منحصر به فردی برای خریدهای شما داریم؟ برای شب یلدا چه پیشنهادی می تواند شما را به یک ایده خاص راهنمایی کند؟!

کادو شب یلدا

شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. نام دیگر این شب «چِلّه» است، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی‌است. جالب اینه که این شب فقط یک دقیقه نسبت به شب های دیگه طولانی تره.

خوبه که این یک دقیقه  بهانه ای میشه  برای دور هم بودن و دید و بازدید و هدیه و کادو دادن تو شب یلدا

چقدر خوبه که با بهانه یا بی بهانه  این دورهم نشینی ها و دید و بازدید ها زیاد بشه ...

 

از چه زمانی یلدا را جشن می گیریم؟

 

شب یلدا که به عنوان یکی از شب‌های مقدس در ایران باستان مطرح بوده به‌صورت رسمی در تقویم ایرانیان باستان از سال ۵۰۲ قبل از میلاد در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان باستان راه یافته. چله و جشن‌هایی که در این شب برگزار می‌شود، یک سنت باستانی است. سنتی ارزشمند که با بدرود پاییز به زمستان خوش آمد می گوییم. سرمای زمستان را به گرمای با هم بودنمان پس می زنیم و لحظات هم صحبتی مان را سرشار از شادمانی ناب می کنیم.

 

چه برنامه ای برای یلدا برگزار کنیم؟

معمولاً شامی متفاوت از سایر شب های سال آماده می شود و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ رایج است. شاید مهمترین نکته ای که برای داشتن یلدایی پرنشاط نیاز داریم کنار گذاشتن ناراحتی ها و غصه ها و دل سپردن به جریان دلچسب کنار هم بودنمان است. یادمان باشد که ما در هر زمان تنها یکبار حضور داریم برای همین قدر این داشته ارزشمند را بیش از هرچیزی باید بدانیم. یادمان باشد قدر داشته هایمان را بدانیم و بی مقایسه با زندگی دیگران از داشتنشان از صمیم قلب لذت ببریم و شکرگزارشان باشیم!

 

برای این شب چه پیشنهاد ویژه ای داریم؟

خرید کادو یک سنت مهم در این شب طولانی است. البته باید بدونیم که بنا به سنت و یا رسم های مختلف  در این شب افراد به همدیگر هدیه می دهند. مثلا دختر و پسرهایی که تازه نامزد کردن به رسم یادگار از این شب طولانی هدیه ای رو به هم تقدیم می کنن یا پدر و مادر برای اینکه از این شب خاطره خوبی رو در ذهن فرزندانشون به جا بزارن کادوهای مناسبی رو براشون تدارک می بینن. جالب تر اینکه این رسم همچنان بین خانواده های ایرانی همچنان پابرجاست که تازه عروس ها از خانواده ی داماد هدیه دریافت می کنند و تازه داماد ها نیز همچنین.  شاید بپرسید:

چه هدیه ای می تونه مناسب باشه؟

اول از همه باید بگیم برای انتخاب هدیه مناسب در وهله ی اول میزان بودجه ی شما مهمه و بعد

و علاقه ی شخص مقابلتان!

سایت های مختلفی برای علایق مختلف به صورت اینترنتی برای خرید کادو و هدیه شب یلدا در دسترس هستن که می تونید یه جستجویی در این باره داشته باشید

 

ما چه هدیه ای رو پیشنهاد می کنیم؟

پیشنهاد ما تهیه یک متن ارزشمند هست که بتونه حس درونی شما رو به راحتی بیان کنه

فقط کافیه اون متن رو پیدا کنید و یا با مراجعه به بخش جملات و اشعار سایت جمله مورد نظرتون رو جستجو کنید یا اصلا برای اینکه وقتتون خیلی گرفته نشه با ما تماس بگیرید و بگید در چه حیطه ای نیاز به متن یا شعر مناسب دارید و ما بهتون پیشنهادهای مناسبمون رو ارائه کنیم

و بعد ما اون متن رو به خطی بسیار زیبا توسط اساتید مجموعه «به نام هنر» خوشنویسی می کنیم و در نهایت با یک قاب و بسته بندی شکیل تقدیم حضورتون می کنیم!

می تونید نمونه کارهای ما رو اینجا ببینید و نگاهتون رو مهمون این همه زیبایی کنید!

و یا نیم نگاهی به آثار زیر داشته باشید:

 

 

 

 

چرا قاب خوشنویسی شده؟ 

- چون توسط اساتید به نام خوشنویسی کشور و با بهترین کیفیت ارائه میشه

- چون تمامی آثار ارائه شده با شناسنامه اصالت اثر ارائه میشه

- چون تمامی آثار همراه به قاب هستن

- چون ارسالمون رایگان هست

- چون یک بسته بندی فاخر پارچه ای برای تمامی آثارمون در نظر گرفتیم

- چون ضمانت مرجوعی آثار داریم

و در نهایت شما اثری رو دریافت می کنید که به عنوان یک هدیه ارزشمند همیشه جلوی چشم عزیزانتون قرار می گیره و همیشه یاد شما و هدیه قشنگ شما هستن!

 

خرید اینترنتی کادو شب یلدا:

شما می تونید برای خرید کادوی شب یلداتون براساس بودجه ای که درنظر گرفتید از طریق سایت به نام هنر اقدام کنید! 

این کادو می تونه متنی درباره موفقیت، شعری درباره عشق یا دوست داشتن، یا حتی آیه ای از قرآن کریم باشه

فقط کافیه این متن های زیبا به خطی زیبا خوشنویسی بشه اونوقته که ارزش اون دو صدچندان میشه!

 

 

 

برای سفارش آنلاین و خرید اینترنتی کادو شب یلدا (تابلوی خوشنویسی براساس نیاز شما) میتونید از طریق این لینک و یا تماس با شماره تلفن زیر هم از مشاوره ما بهره مند بشید و هم اینکه درباره جزئیات کارتون بیشتر مطلع بشید

در خدمتتون هستیم

 

09106966100

09120592693

 

 

 


 

محتواهای مرتبط

خرید کادو (هدیه ) شب یلدا
269

خرید کادو (هدیه ) شب یلدا

تگ ها

،،،
نظرات کاربران

ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
فروشگاه به نام هنر
مرجع فروش آثار اصیل خوشنویسی

به نام هنر، بستری آنلاین برای سفارش آثار اصیل خوشنویسی است که با هدف گسترش این هنر فاخر در سال 1395 پا به عرصه اینترنت گذاشت. پذیرش سفارش و فروش آثار خوشنویسی ماموریت اصلی این سایت می باشد و در این راستا با ارائه فرمی بسیار کاربرپسندانه، پذیرای سفارش خوشنویسی شما هنردوستان عزیز می باشد.

هم اکنون "به نام هنر" با تیمی از هنرمندان بنام کشور به ارائه آثار خوشنویسی متفاوت به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، روسی و ژاپنی می پردازد.


تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه به نام هنر محفوظ است
Copyright 2022 - 2024, Benamehonar. All rights reserved