منوها

پذیرش سفارش خوشنویسی لاتین (انگلیسی)

آخرین بروزرسانی پنج شنبه 24 آذر 1401
1215
(4/1)
پذیرش سفارش خوشنویسی لاتین (انگلیسی)

پذیرش سفارش خوشنویسی لاتین (انگلیسی)

آخرین بروزرسانی پنج شنبه 24 آذر 1401
"هنر خوشنویسی لاتین ؛ زیبایی و ارزش یک هنر باستانی در دنیای مدرن" خوشنویسی لاتین یا خوشنویسی انگلیسی از هنرهای اصیل این زبان بین المللی است. خط کاپرپلیت که از خطوط اصلی این هنر است به عنوان یکی از رسم الخط های این هنر به حساب می آید. تابلو خطاطی لاتین میتونه به عنوان یک هدیه لوکس و خاص برای دوستان غیر فارسی زبان و یا هدیه متفاوت و لوکس برای دوستان داخلی شما باشه. خرید خوشنویسی انگلیسی میتونه هدیه ای منحصر به فرد باشه حتی برای ارتباط در حوزه بین الملل با کشور های دیگر و شرکت های بین المللی.

خوشنویسی لاتین 

 

خوشنویسی انگلیسی
خوشنویسی انگلیسی


هنر خوشنویسی لاتین ؛ زیبایی و ارزش یک هنر باستانی در دنیای مدرن

 

خوشنویسی لاتین یک هنر زیبا و باستانی است که به عنوان یکی از ارثیه‌های فرهنگی به ما نشان می‌دهد که چگونه با دقت و زیبایی می‌توانیم کلمات را به صورت هنرمندانه بنویسیم و یک اثر زیبا خلق کنیم. این هنر که ابتدا در دوران باستان شکوفا یافت و در طول زمان  ارتقاء یافته است، اکنون در دنیای مدرن نیز هویت خود را حفظ کرده و جایگاه خود را به عنوان یک هنر زنده و متفاوت حفظ کرده است.

از جمله ویژگی‌هایی که خوشنویسی لاتین را به یک هنر چشم‌گیر تبدیل کرده است، استفاده از انواع فراوانی از قلم‌ها و ابزارهای خاص است. هر خط و هر نقطه با دقت فراوانی ایجاد می‌شود تا اثری منحصر به فرد و زیبا به وجود آید. این انعطاف پذیری در انتخاب ابزارها، خوشنویسی لاتین را به یک هنر خلاقانه و زیبا و کلاسیک تبدیل کرده است.

 شما می‌توانید آثار خوشنویسی لاتین با کیفیت بالا که توسط هنرمندان و خوشنویسان بنام مجموعه به نام هنر انجام  میگیرد را سفارش دهید و در کنار آن، از جذابیت و زیبایی خوشنویسی لاتین  بهره‌مند شوید.

هنر خوشنویسی لاتین همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند شناخته می‌شود. استفاده از آثار خوشنویسی لاتین در کسب و کار شما، باعث ارتقاء جذابیت و طراحی منحصر به فرد آن می‌شود. همچنین، میتواد هدیه خاص و  یا هدیه لوکس  برای تقدیم کردن به دوستان  غیر فارسی زبان شما باشد.

شما می توانید جذابیت و زیبایی خوشنویسی لاتین را به عنوان یک هنر باستانی در کسب و کار خود  بیافزایید. هنر خوشنویسی لاتین، آثاری زیبا و جذاب را به مشتریان داخلی و بین المللی شما ارائه خواهد داد و سبب افزایش بازدید و تبلیغات موثر در دنیای مدرن خواهد شد.

 

یک سفارش خاص خوشنویسی، با زبانی بین المللی، خاص و منحصر به فرد ، لوکس و جذاب،  به عنوان  هدیه  مناسب برای دوستان داخلی و کشور های دیگر.

 

ثبت سفارش

سفارش خوشنویسی لاتین

 یا به تعبیری خوشنویسی انگلیسی از دیدگاه هنرمندان کشورهای غربی چگونه است؟

آیا خوشنویسی بیش از "یک دستخط زیبا" است؟ یا صرفا "روش هایی برای تزئین حروف و کلمات" است؟

یا مجموعه ای از مهارت ها و تکنیک ها برای موقعیت یابی درست کلمات هستند تا آنها یکپارچگی، هماهنگی، و نوع خاصی از ریتم و زیبایی را نشان دهند؟

 

خوشنویسی  لاتین

 

اول به سراغ تعاریف فرهنگ لغت می رویم: تعاریف دیکشنری آکسفورد از هنر خوشنویسی (CALLIGRAPHY)

1.دست خط زیبا و شیک (اوایل قرن هفدهم)

2. سبک دست خط، طرز درست نوشتن (اواسط قرن هفدهم)

3. در نقاشی و غیره: زیبایی خط؛ (شیک بودن) آرایش قلم (اوایل قرن بیستم)

 

کلمه ی کالوس (kallos)، واژه ای یونانی، به معنی زیبایی است و کلمه گرافی (Graphy) ، به معنی یک سبک نوشتن، نقاشی کردن و..." می باشد که این کلمه از کلمه گراف (Graph) یونانی، به معنای نقاشی و نوشتن می آید.

 

در مورد نحوه تعریف درست خطاطی، از میشل پی. براون (یک متخصص جهانی در عرصه نسخه های خطی) مطالب بیشتری را می خوانیم:

خوشنویسی یک سند (یا دست خط ارزشمند) است که در طراحی و اجرای اشیاء استثنایی و خاص به کار می رود و اغلب خودآگاهی هنرمند و کیفیت زیبا شناختی وی را نشان می دهد. 

(M. P. Brown, Understanding Illuminated Manuscripts: A Guide to Technical Terms (London: The British Library, 1994), p. 32

 

و همچنین یک تعریف عمومی خوب از خوشنویسی والبته تعریفی در حیطه ی عمل ، از ونس استللی، خوشنویس چپ دست:

خوشنویسی یک مهارت است این مهارت شامل لمس، فشار، حرکت دست، و وحدت است و ما این کیفیت بی نظیر را "زیبایی" می نامیم. 

 (V. Studley, Left-Handed Calligraphy (NY: Dover, 1991), p. 8)

 

 دیانا هاردی ویلسون در دایره المعاف تکنیک های خوشنویسی به این مطلب اشاره می کند که : "مقادیر مناسب برای حروف ضروری هستند ..." در واقع این موضوع به هارمونی خاص حروف و کلمات در هنگام خوشنویسی اشاره دارد.

نکته حائز اهمیت درباره خوشنویسی لاتین تناسب حروفی است که برخواسته از ذهنیت متناسب هنرمند خطاط و خوشنویس می باشد.

آنچه در تمام آثار خوشنویسی دنیا از نستعلیق و شکسته نستعلیق ایرانی گرفته تا خط کوفی و خط اورنامنتال لاتین ، تناسب بی نظیر حروف و کلمات و هم آوایی جملات در بیان یک مفهوم والا و ارزشمند می باشد.

 

خرید خوشنویسی انگلیسی (لاتین)

خرید خوشنویسی انگلیسی
خرید خوشنویسی انگلیسی

 

برای خرید خوشنویسی انگلیسی ، مجموعه به نام هنر  با همکاری با اساتید  خوشنویسی این حوزه، تابلو خوشنویسی انگلیسی دلخواه شما را  آماده خواهد کرد.

چطور متن انگلیسی خود را سفارش دهیم؟

شما به سادگی می توانید با مراجعه به بخش سفارش خوشنویسی متن خود را وارد کرده و در قسمت نوع خط، خط کاپرپلیت را انتخاب نمایید. پس از آن ابعاد مدنظر، رنگ مرکب و باقی موارد را انتخاب کنید. ما سفارش شما را در زمان مقتضی انجام داده و به با ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می رسانیم

 

چه تضمینی برای انجام کارتان دارید؟

برای تمامی آثاری که انجام میشه یک شناسنامه اصالت اثر صادر میشه که نشون دهنده اصل بودن اون اثر هست و وشامل جزئیات دقیقی از انجام اون اثر میشه مواردی نظیر متن اثر، تصویر اثر، نام هنرمند امضای استاد مربوطه و مواردی از این دست . در مورد تضمین کیفیت آثار هم باید بگیم که ما نظرات تک تک مشتریانمون رو بعد از هر سفارش از اونها جویا می شیم و این نظرات بهترین گواه برای نشون دادن کیفیت کار ماست. برای دیدن نظرات مشتریانمون می تونید روی این لینک کلیک کنید.

ما متعهد هستیم که کاری در نهایت دقت و زیبایی انجام بدیم و تا رسیدن به رضایت نهایی مشتری همراه مشتری خواهیم بود.

 

 

تضمین مرجوعی 100 درصد!

فکر کنید قرار هست برای خودتون یک کاری انجام بدید که همه نفعش به خودتون برمی گرده. حاضرید ذره ای برای اون کار کم بزارید؟ حاضرید به خودتون کم لطفی کنید؟ قطعا نه!

با توجه به توضیحات گفته شده لازمه شما رو در جریان یک تعهد سفت و سخت بزاریم.

ما از ابتدای کار به خودمون یه قولی دادیم و تا امروز که شما این مطلب رو می خونید به لطف خدا، مرد و مردونه پای این قولمون هستیم. اون قول هم اینه که هیچ سفارشی رو انجام ندیم مگر اینکه حقیقتا با این حس باشه که انگار اون کار برای خودمونه و قرار هست در منزل خودمون نصب کنیم و یا خودمون به کسی هدیه بدیم. برای همین همه تلاشمون رو می کنیم تا کاری درجه یک و با رعایت همه اصول انجام بدیم. البته این موضوع رو هم باید اضافه کنیم که در دنیای هنر اولین چیزی که یک هنرمند رو خوشحال می کنه اینه که اول خودش از کار خودش لذت ببره بعد دیگران برای همین اون هنرمند همه تلاشش رو می کنه تا اثری فوق العاده خلق کنه!

با توجه به این توضیحات برای کلیه محصولات و خدماتمون یک تضمین 100 درصد مرجوعی قرار دادیم تا در صورتی که به هر دلیل سفارشتون مورد پسندتون نبود و ازش رضایت نداشتید کلیه مبلغ سفارش رو بهتون برگردونیم. البته در اون صورت برای زمانِ تلف‌شده شما نیز عذرخواهیم و اگر راهی برای جبران باشد، حتما در پیش می‌گیریم!

 

هنوز سوالات دیگه ای دارم و نیاز به راهنمایی بیشتری دارم!

ما اینجاییم تا سوالات شما رو به درستی پاسخگو باشیم. برای دریافت مشاوره رایگان کافیه با شماره های تماس ما ارتباط حاصل کنید تا تجربیاتمون رو برای خلق یک اثر منحصربفرد در اختیارتون بزاریم

 

 

ما در "به نام هنر" با در اختیار داشتن تیمی حرفه­ ای از خطاطانِ به نامِ خوشنویسی این امکان رو برای شما فراهم کردیم که با هر سلیقه­ ای متن موردنظر خود را به راحتی به یک تابلو خط زیبا تبدیل کنید.

 

 

برای سفارش خوشنویسی لاتین(انگلیسی)  روی لینک زیر کلیک کنید:

 

خوشنویسی انگلیسی( لاتین)

 

سفارش خوشنویسی انگلیسی

 

 

محتواهای مرتبط

All we have
81

All we have

waves
96

waves

Each breath
179

Each breath

Life is like a piece of art
70

Life is like a piece of art

تگ ها

،،،،
نظرات کاربران

ثبت نظر جدید
نظر خود را در مورد این محتوا در این قسمت بنویسید
فروشگاه به نام هنر
مرجع فروش آثار اصیل خوشنویسی

به نام هنر، بستری آنلاین برای سفارش آثار اصیل خوشنویسی است که با هدف گسترش این هنر فاخر در سال 1395 پا به عرصه اینترنت گذاشت. پذیرش سفارش و فروش آثار خوشنویسی ماموریت اصلی این سایت می باشد و در این راستا با ارائه فرمی بسیار کاربرپسندانه، پذیرای سفارش خوشنویسی شما هنردوستان عزیز می باشد.

هم اکنون "به نام هنر" با تیمی از هنرمندان بنام کشور به ارائه آثار خوشنویسی متفاوت به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، روسی و ژاپنی می پردازد.


تمامی حقوق این وبسایت برای فروشگاه به نام هنر محفوظ است
Copyright 2022 - 2024, Benamehonar. All rights reserved